tiistai 9. heinäkuuta 2013

Voihan retkahdus :)

Olen onnistuneesti vältellyt lankakauppojen tekemistä nyt jo useamman kuukauden. Olen käynyt TeeTee shopissa ja ollut jo kerät kädessä, olen ollut samassa tilanteessa muutaman kerran myös Robinhoodissa ja paikallisessa marketissa. Ja aina olen onnistunut laittamaan kerät nätisti takaisin paikalleen. Syynä himmailuun on se, että olen yrittänyt säästellä syksyyn ja edessä häämöttävään Karnaluksin reissuun. Niin ja se että kaikki nurkat ovat jo ennestään lankoja täynnä...

Mutta mutta, mitä kävi tänään! Menin ihan viattomin mielin ostamaan Citymarketista eväitä ruokiksella ja silloin sorruin ja retkahdin. Novitan langat olivat tarjouksessa enkä päässyt niistä enää kolmatta kertaa ohi ostamatta. 

Vaan kannatti - sen verran onnellinen olo tuli- eikä noita nyt niin hirveesti tullut ostettua, eihän...


Raitalankaa sai vitosella, turkoosia Veikkaa ja pirteän raidallista Nallea neljä euroa kerä. Säästin ihan mahdottomasti joo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti